2016. október 11., kedd

Virágszirmos kis szütyő

Nemrégiben találtam a neten de sajnos nem volt hozzá szabásminta, de mivel nagyon megtetszett gondoltam elkészítem.
Ha pedig már elkészítettem gondoltam fotózok és megosztom mindenkivel.
Nosza akinek tetszik lehet elkészíteni.
Hát ilyen is az én szütyőm:

Amikor terveztem ezekkel az adatokkal dolgoztam.



És ahogy készült:
1, ki kell szabni a megfelelő részeket:
 mint a képen látszik az oldala és az alja meg van erősítve.

2, így illeszd össze a darabokat először, és fent varrd el:

megjegyzésként hozzáteszem a bujtató rész ketté van hajtva és a két oldala behajtva kicsit elvarrva.

3, Az oldalait varrd össze kis hengerré és az alját körbe varrd rá, a belső henger oldalán hagyj egy kis nyílást, hogy ki tudd majd itt fordítani:
most van két hengered.

4, a két hengert rakd össze színt színnel szembe fordítva és a tetejét szépen varrd körbe:

5. Húzd ki egymásból a két hengert:

6, a kis nyíláson keresztül fordítsd ki az egészet, majd varrd be a nyílást, és fordítsd egymásba a két hengert:
hogy a szirmok ne álljanak nagyon el varrd le őket keskenyen, majd fűzz szalagot vagy zsinórt a bujtatóba és készen is vagy!

Ugye milyen egyszerű és mégis nagyon aranyos. :)
Ha elkészíted jó munkát hozzá!


Nincsenek megjegyzések: