2015. november 28., szombat

Dupla cipzáros neszi

A neten találtam nem olyan régen és nagyon megtetszett.
Gondolkodtam hogy is kellene megcsinálni, számoltam, szerkesztettem és a végén megszületett.
Többszöri próbálkozás után szerintem megvan az igazi.
Az enyémek ilyenek lettek:



És hogy hogyan is készül?
Megmutatom és magyarázom.
Amilyen méretekkel én dolgoztam:


Tehát kell hozzá :
2 db 20*17 cm vászon amiből a neszi külső része lesz.
2 db 20*17 cm vászon a belső béléshez.
Flíz amit vagy a külső rész vagy a bélés hátoldalára erősítesz oda.
Vagy kukacolod vagy csak mint én körbevarrod.
2 db 20*15 cm vászon a kis belső zseb külső részének.
2 db 20*15 cm vászon a belső zseb belső részének.
20 cm cipzár 2 db.
A cipzárok végére színben haromizáló anyag.

És most jöhet a varrás:
Először is a bélés varrása a vászonra.
Az eleje külső rész tetszés szerinti díszítése.

Az egyik cipzár két végére varrd oda a vásznakat, úgy hogy a teljes hossz a vászonnal együtt 20 cm legyen.
Én itt mindkét oldalon 3-3 cm vászonnal dolgoztam.


Ezek után varrsz egy sima neszit.



Összehajtod a két oldalt simán egybe és rávarrod a belő bélés egyik színére ilyen módon.


Most ez lesz a bélés egyik oldala így egyben.
Most már úgy dolgozol mint egy sima neszinél.



Itt nagyon figyelj oda hogy hol vannak a cipár kocsijai!!!


Én itt a sarkaláshoz 3-3 cm-t használtam.

Szeretem kivágni a részeket mert akkor tapasztalatom szerint pontosabb az illesztés.


A bélés alján hagyj ki egy kis részt ahol ki tudod majd fordítani.

És kész is van!!




Jó munkát mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések: