2012. augusztus 27., hétfő

Nyári táskák:)

Anyagbeszerző körúton találtam nagyon szép anyagokat, és belém hasított a felismerés, hogy nekem csak fekete és fehér táskáim vannak. A ruhatáram zöme is e két színből áll, és rájöttem nincsenek színek így körülöttem:(
Ekkor határoztam el, hogy készítek táskákat magamnak, és most színeseket....
Ez volt az első, a fazonját nagyon szeretem. Egyszerű, klasszikus.
Itt még beleszaladtam pár hibába amiket el kellett követnem, hogy rájöjjek hogyan is kell készíteni.
Imádom a színét..


A Moncsi is lenyúlta már egyszer, ez nekem külön büszkeség, mert ha valami már neki is tetszik, hogy fel is vegye kint az utcán akkor az már valami:))))
A másik már kicsit visszafogottabb színből áll, ezt is nagyon szeretem.
Még egy hiba mindig van benne, de most már tudok mindent azt hiszem:)))



A poén az egészben az, hogy ezt a nagyon virágos részt akartam külső résznek fedélen, de rosszul illesztettem össze ami már csak akkor derült ki mikor kifordítottam az egészet. Kicsit mérges voltam, de már nem akartam szétbontani:)
Nézegettem és akkor rájöttem így még sokkal jobb. Olyan kis szerényen visszafogott. Imádom:)))
Külön szeretem mindkettőben a belső cipzáros zsebet és a kis karabinert a kulcscsomómnak.

1 megjegyzés:

Kinguci írta...

Nálam is ugyanez a helyzet, mármint hiányoznak a színes táskák. Probálok beszerezni új, vidámabb darabokat, sajnos én nem vagyok ilyen ügyes varrogató:) Nagyon szépek lettek, gratulálok!