2012. május 28., hétfő

Neszi kicsit másképpen

A minap eszembe jutott egy régebbi kedves technika. És arra gondoltam kombinálni lehetne egy nesziben. Hát meg is született a mű.


Na, rémlik már valami? Aki már régebben is volt itt a blogon az biztosan felismeri. Nekem nagyon tetszik. A rózsaszín nem az én színem úgyhogy szerintem megy majd ajándéknak, még az is lehet, hogy ő fog utazni a Vándorajándékban:)))
Ha érdekel pontosan hogyan is készül akkor írj egy megjegyzést és készítünk egyet közösen fényképekkel:)

4 megjegyzés:

vatikati írta...

Engem érdekel. Minden érdekel :)

Vízicsibe írta...

Párnákat készítettél vele, ugye?

Moncsi írta...

Igen, párna is készült így, meg terítő is.

Névtelen írta...

Szia, engem is érdekel ez a minta. Szeretném, ha lenne elkészítési útmutató képekkel illusztrálva a leírást. Köszönettel : Schama