2012. február 27., hétfő

Meshwork

Erre ma bukkantam rá és rögtön megfogott, olyannyira, hogy én is nekiálltam csinálni valamit.
Az enyém egyenlőre ilyen, a technika tök könnyű, és csuda mutatós dolgokat lehet csinálni így.
Még nem tudom mi lesz belőle végleg.....
És ahonnan tanultam a dolgot:





És így készül, én legalábbis így csináltam a fotók nem sajátok, a komment viszont igen:)))
Végy két egyforma nagyságú négyzet alapú különböző színű anyagot. Szint színnel szembe fordítsd és tetszőlegesen vágj ki belőlük hullámos csíkokat.

Szedd szét az anyagokat és sződd őket össze így:

Én mikor készen lett vetexet vasaltam a hátoldalára, így maradt egyben.
Nagyon tuti nekem nagyon tetszik!!

2 megjegyzés:

Abile írta...

Hullámszövésként tanultuk ezt a technikát és tényleg csuda dolgokat lehet művelni vele! Szuper jó lett!

agnesordog írta...

Ez valami csodásan néz ki !
És nem foszlik szét így az anyagok széle? vagy szabad gépi tűzéssel kell őket egyben marasztalni?