2011. november 28., hétfő

Ha minden jó.......

Ha minden jó, és szerencsém lesz akkor megkapom ma a legújabb álmomat. Vagy inkább lesz megint egy mániám:))))
Szemet vetettem ugyanis egy új technikára a pirográfiára.
Nagyon nagyon tetszik de kell hozzá speckó szerszám, pirográfnak vagy égető pákának hívják. Lehet, hogy kicsit érdekesen fognak rám nézni az eladók de már megszoktam, a gravírozó szerszámnál sem tudta mindenki mit is akarok:)))))
Megbeszéltük a párommal, hogy majd a Jézuska azt hozza nekem.
De hol van az még kérem szépen:)??????
Ha minden jó akkor ma megyünk Miskolcra és az ottani barkácsáruházakban szétnézünk hátha lehet ott is kapni.
Remélem igen!!!!
Ha nem akkor nincs mese a netről kell rendelni, amit azért annyira nem szeretek:(
Drukkoljatok nekem hogy sikerüljön az áruházban megvenni:))!!!
Ha megvan bemutatom nektek, és a technikát is.
Tuti jó, és nagyon fertőző!!!

4 megjegyzés:

Fáni írta...

Szia!
Nem tudom sikerült-e megvenned az égető pákát.Elég szégyen lenne, ha valaki nem tudná. hogy mi az, hisz én a laikus is ismerem. Igaz, a volt férjem sok szép dolgot készített annó. Na, de hogy miért írok!
Ma kaptam meg az OBI szórólapját, ahol ezt találtam:
Forrasztó- és égetőpáka Dremel. Cikkszám:2674604. Az ára: leértékelve 9900 Ft.
Remélem tudtam segíteni.

Moncsi írta...

Kedves Fáni!
Köszönöm a hozzászólásodat. Hát sajnos nem volt szerencsém Miskolcon. Volt igaz egy darab egy barkácsáruházban, az obiban, de csak két fej volt hozzá és kicsit húzós volt 7000 Ft-ért. A Dremel biztos jó, csak kicsit húzós az ára ahhoz, hogy én elidétlenkedjek vele. És sajnos az Obi kivételével a többi barkácsáruházban nem igazán tudták kit is akarok:)) A végén már én éreztem hülyén magam:))). Mindenki forrasztópákát akart adni:))). Mindegy túl vagyok rajta. Végül is a neten rendeltem meg, 9 fejjel egy jó kis gépet postaköltséggel együtt 5120 Ft lesz. Ez elfogadható azt hiszem. Már alig várom, hogy itt legyen és kipróbálhassam!!
Üdv Moncsi

erikastyle írta...

Hát erre kíváncsi vagyok! Te olyan bátor vagy! :)))))

Fáni írta...

Nagyon szép dolgokat lehet vele csinálni, az én volt férjem csinált ilyeneket, megpróbálom beszekenelni és a blogomra feltenni, ha sikerül.