2011. augusztus 12., péntek

Patchwork tervező progam

Aki még nem ismeri esetleg ezt a programot ajánlom figyelmébe.
Nekem nagy segítség, mivel soha nem tudom elképzelni igazán hogyan is fog kinézni majd a kész patchwork.
Igaz nem magyar nyelvű, de ha tudsz angolul akkor nem gond, ha meg nem akkor egy kis időráfordítással meg lehet ismerni.
Én szeretem és használom is.
Íme néhány kép a programól:
Megadhatod a blokkok számát és kell e közte csík....

Nagyon sok blokkból, mintából választhatsz...

A kiválasztott blokkokat rendezheted, hogy lásd a kész eredményt.....
Szinezheted kedvedre, sok mintaanyagot találsz a programban.....


És végül még a blokkot át is rajzolhatod kedved szerint, vagy készíthesz másikat....

Szóval nem rossz kis progi, megéri kipróbálni!
Ha szeretnéd akkor íme egy link ahol le tudod ingyenesen tölteni.


18 megjegyzés:

Murphy írta...

Ez milyen jó! Már töltöm is, köszi :)

erikastyle írta...

Hogy te miket tudsz! :) Nekem gyöngyfűző programom van! Ha kell szólj! :))))

Kata írta...

Én sajnos nem tudom letölteni!

Renus művei írta...

Szia!Sajnos én sem tudom letölteni.Tudom nem most raktad fel,de nem tudnál segíteni?

Renus művei írta...

Sajnos én sem tudom letölteni.Tudom nem most raktad fel,de nem tudnál segíteni?

Moncsi írta...

Kedves Renus!
Megnéztem, a link működik. Ez egy torrent oldal, ingyen lehet letölteni. A program nevére kell kattintani, és tölti is. De kell hozzá egy letöltő progi, amit ott ki is tudsz választani. Ezzel a progival tölti le majd a filemegosztó oldalakról. Kis idő kell hozzá, attól függően hányan töltik éppen le és fel. Ha még így sem megy akkor írj és lefényképezem a lépéseket neked.

Kijuma írta...

Kedves Moncsi! Letöltöttem, de amikor futtatni szeretném valami kódszámot kér. Tudnál segíteni? Előre is köszi.

Moncsi írta...

Kedves Kijuma!
Biztos, hogy kódszámot kér? Én mikor futtatom csak annyit kér adjak egy projekt nevet amit épp gondolok. Ha bezárom akkor indul is, de én általában adok nevet tetszőlegesen. Ha mégiscsak kódot serial-t kér akkor írd meg emailben honnan is töltötted le és utánanézek.

Kijuma írta...

Drága Moncsi segíts... Kitöröltem a progit, mert már el sem indult, valami smile telepítő vacak ugrott fel, valahányszor indítani akartam. Kitöröltem. Amúgy itt töltöttem le az oldaladról. Gondoltam újra letöltöm, de most meg nem működik, be sem tölti azt az oldalt. Nem működik a letöltés. Meg tudnád nézni?

Moncsi írta...

Igen észrevettem én is, hogy az oldal valamiért már nem akar működni. Sajnálom. Utána fogok nézni honnan tudnád még letölteni esetleg. Addig is kis türelmedet kérem.

Kijuma írta...

Nagyon kedves vagy, köszönöm. Én is találtam egyet, csak nem tudom használni.... Angolul van, próbáltam lefordítani, de nem lettem okosabb :)))
QuiltAssistant a neve a proginak.

Moncsi írta...

A torrent.eval már nem működik valamiért most innen próbáljátok meg letölteni. Ez még működik remélem.
http://www.filestube.com/9354c6a20ac0cec303eb/go.html

Kijuma írta...

Nagyon kedves v agy, köszi. letöltődött, de feladja az ablakot, hogy írjak be User nevet vagy mit. Bármit beírok ezt írja ki:

You have entered an invalid serial number. Please use the serial number as found ont he back cover of your EQ5 Getting started manual.

Mit csináljak vele? Már sík ideg vagyok...:(

Moncsi írta...

Remélem ez segít:
5010449592
Ha igen akkor írj légyszike.
Ezt írd be a serilba mikor kéri.

Kijuma írta...

Szia:) Annyira jutottam, hogy sikerült a neten keresnem egy széria számot, azt elfogadta, most már működne, de bárhová kattintok, szinte minden üres, nem jönnek elő azok, amiket mutattál az oldaladon. Majd szótárral lefordítom, mert nem tudok angolul, eddig kudarcba fulladt a próbálkozásom.

Kijuma írta...

Nem tudom átment e a második üzenetem, abban írtam, hogy találtam egy számot a neten, amit elfogadott és most már működik. Hálás köszönet a segítségért. Sajnos azokat nem találom, amit bemutatsz itt az oldaladon, majdnem mindenhol üres. találtam egy anyagmintákat tartalmazó részt, onnan meg nem tudom a mintát bevinni a tervbe... :))) Jó béna vagyok ehhez... Az a baj nem tudok angolul. Majd kiszótárazom, hátha úgy tudok ártani neki valamit :) Nagyon köszönöm még egyszer. Szia :)

ragyogópajti írta...

megy ez a program torrenten keresztül is :), először mi is azt hittük, hogy nem megy. CSak rá kellett jönnünk, hogy is működik :)
Köszi szépen, hasznomra válik :)

Jucus írta...

Szia a blokkokat hol találom vagy azt úgy kell külön letölteni?