2011. május 23., hétfő

Festek:)))

Nem voltam egy pár napja, mert egyrészt éjszakás voltam, másrészt találtam egy fantasztikus festési módot és az kötötte le most minden figyelmemet.
Először a neten egy külföldi lapon akadtam rá, kerestem videókat de valahogy nem igazán értettem a dolgot.
Ma aztán ráakadtam arra az oldalra ahol mindez magyarul is megtalálható.
Óriási segítség volt, el is kezdtem gyakorolni, a hölgy útmutatásai alapján.
Élveztem minden percét, igaz rá kell érzeni a dologra az biztos, de ha megvan akkor már megy mint a karikacsapás.
A festési technika neve Egylendület.
Én ezt alkottam így elsőre:
Nem tudom mennyire látszik maga az árnyaláson van a lényeg:))))
Eddig utáltam festeni mert minden amit jól megrajzoltam elrontott a festés. És most....... már rajzolni sem kell, azonnal festhetek.
Imádom!!!!!!!!!!!
Ha tetszik a dolog akkor látogassatok el hozzá és tanuljatok ti is:

Higgyétek el megéri!

2 megjegyzés:

erikastyle írta...

Na eddig tartott a gyöngyfűzés! :))))
Ne haragudj! :))) Nagyon jó, szépet készítettél! Ügyes vagy, hogy egy lendületből megoldottad, bár csak a többi dolgot is így lehetne elkészíteni! :)))

Moncsi írta...

:))))))))))))