2011. május 11., szerda

Ceruztartók:)

Ismét egy kis változatosság. Piszkál már egy ideje ez a dolog, azért nem tettem eddig fel ilyeneket, mert ez varrós blognak indult, ennek meg köze nincs már a varráshoz.
De tetszik, engem érdekel, valószínűleg fogok is majd ilyeneket készíteni ezért üsse kavics beleteszem a blogba.
Már lassan elég messze kerülök csak a varrástól, de a nevet nem akarom megváltoztatni mert így szoktátok meg, és én is.
Szóval marad minden a régiben, csak jönnek új dolgok is amik engem érdekelnek, és remélem mások fantáziáját is megfogják.
Jó........... nincs több duma, jöjjön aminek jönnie kell!!
Dekorgumi kreáció ceruzatartóra.
A tartó maga úgy látom műanyag palack alja elvágva. Nem rossz, de azért jobb vele vigyázni az éles pereme miatt.
Nekem annyira nem jön be a dekorgumi az ára miatt, és ha nem olyan nagyon fontos akkor szerintem helyettesíthető kétoldalas kartonnal is.
És most a minták:






5 megjegyzés:

Murphy írta...

Aranyosak :) Adom tovább a tippet nővéremnek, ez a gyerekeknek is biztos tetszeni fog. :)

Sylph írta...

Jajj, de helyesek! :) Ötletes nagyon!

martinelli írta...

Nagyon jól néznek ki, gratula, és köszi.

Vera írta...

Nagyon ötletes!!! Gratulálok!!

Jutus írta...

Nagyon jó pofik!!! Ja és neváltoztass nevet,így szeretünk és nagyon jó hogy mindenféle dolgokkal foglalkozol!!!!:))