2011. január 21., péntek

Kenyeret sütök:)))

Mostanában rámjött, egészégesebben akarok étkezni és elkezdtem fogyasztani a magvas pékárúkat, meg változtattam egy két dolgon. Pl. mellőzöm az édességeket, és a tésztákat. Rengeteg riszt eszem friss zöldségekkel. Én voltam a legjobban meglepődve azon, hogy ez milyen egyszerű és finom. Pedig megrögzött húsevő voltam eddig. Nem mondom eszem most is csirkehúst, de inkább csak azt lehetőség szerint. A család étkezik úgyanúgy, csak nekem van plusz melóm az én "hülyeségem" miatt. De nem bánom egyenlőre élvezem a sok fini új kaját. A párom igaz azt mondta már várja mikor lesz sárga színem és japi szemem:)))). Nos, magvas cuccokat eddig az egyik nagy áruházban  vettem, de a kenyér valahogy nem jött be ott. Olyan volt még frissen is mint amivel verekedni simán lehetne.:)), és nagyon nagyon drága volt.
Ezért döntöttem úgy, hogy én fogok kenyeret sütni. Van igaz kenyérsütő gépem, de annyi energiát eszik szerintem feleslegesen, hogy inkább most mellőzöm amikor már napi szinten sütök kenyeret.
Egészséges magvas kenyér, könnyen elkészíthető ráadásul, és nem utolsó sorban sütőben készül.
Ilyen mikor megsül:

Nagyon laktató és nem utolsó sorban nagyon ízlik a családban mindenkinek.
Guszi ugye??

6 megjegyzés:

Ili írta...

Hű, te nagyon ügyes vagy!!!! A kenyér fenséges!!! Olyan guszta, hogy majd bele haraptam a képernyőbe!!!!
Hogy tudtad ilyen gyönyörűre meg csinálni????

Moncsi írta...

Köszike, nincs benne semmi ördöngősség. Van egy tuti most már kipróbált receptem és úgy csináltam. Ha érdekel a recept természetesen megosztom mindenkivel:)

batorba írta...

Szia! Engem érdekelne a recept, ha elküldöd.:-)) Én szoktam magunknak sütni kenyeret kenyérsütőben...de most akaom majd valamikor kipróbálni a jénaiban sütött kenyeret!:-)))
Bár én most olyan diétát csinálok, hogy nem eszek kenyeret,rizst, tésztát, cukrot, krumplit. Viszont a salátával én a húst eszem. Én ezt vállaltam be, amíg nem jön haza a párom. (Még két hét)...és akkor megint egy hétig sütögetek, csipegeteg...de utána megint folytatom.:-)))

Kata írta...

Szia Moncsi!
Gratulálok,gyönyörű kenyeret sütöttél!!Én is szinte naponta sütök kenyeret és nagyon szeretem,szeretjük a házi kenyeret és mindenféle kelt tésztát.Kenyérsütőben dagasztom,de sütőben sütöm,jénai tálban.Itt,ha érdekel megtudod nézni nagyon sok minden más is van amit sütöttem.
http://lujza56.xfree.hu/68663

Moncsi írta...

Kedves Kata! Megnéztem a képeket amiket ajánlottál. Gyönyörűek!! Nem vagy te véletlenül pék? Ha nagyon szépen megkérlek megosztanál velem egy pár receptet ezek közül?

Nagymamis írta...

Moncsi! Tényleg nagyon gusztusos a kenyér! Gratulálok! Nagyon ügyes vagy!Én is szoktam kenyeret sütögetni, de még nem találtam meg az igazi receptet. Megoszthatnád velünk!