2010. november 18., csütörtök

Az én hátterem:)

Aki rendszeresen látogat ide az már bizonyára észrevette, hogy az oldal kinézete elég gyakran változik. Most sincs ez másképp. A minap kaptam egy megjegyzést, hogy elég zavaró volt a hóesés az előző kinézeten ezért döntöttem úgy, hogy most megint változok. Persze csak a kinézet a tartalom marad. :))) Mindig kutatok-keresek újabb hátterek után és most úgy döntöttem én fogok készíteni magamnak. Ráment az egész délutánom mire találtam egy olyan progit ami segít elkészíteni, de nem volt könnyű az én nulla angol tudásommal, de megoldottam. Most már alig látok ki a fejemből olyan fáradt vagyok, de ezt még befejem. No, megvan a progi, most már használni is tudom, tele vagyok ötletekkel. És most már látjátok ti is az első alkotásomat. Igen, ezt a kinézetet már én kreáltam egyedül. Még nem annyira szupi, de lesz még jobb is ha eléggé belejövök a progi használatába.  Most befejezem, megyek csucsulni, jó éjt mindenkinek!!

Nincsenek megjegyzések: