2010. május 29., szombat

Napraforgós terítőm

Ezt a szépséget ma készítettem nagy alkotókedvemben.
Párnának készült de kicsit elméreteztem így lett belőle terítő.
Egyébként meg a családnak már szerintem elege van a párnákból:)))
Smokkolásos technikával készült ez is.
Olyan mintha egy szalaggal át lenne kötve keresztbe, középen pedig egy virágocska csücsül...
Szerintem cuki lett.
A másik alkotás egy párna a változatosság kedvéért:)))
Szintén smokkolásos technikával:
Érdekes ez is.
Készült még egy anyagdarab ami még egyenlőre nem tudom a végén miként is fog funkcionálni de megmutatom:
 A technika olyan mint a terítőnél csak a virágok kicsik, és több van belőle.
Ja, és persze egy pici gyöngy is van a közepén.
A másik amit még meg szeretnék mutatni nektek az a pici fiam óvodai ballagási csokra.
Egy virágüzletben csináltattam és nagyon el voltam tőle ragadtatva, nem különben a kicsi fiam. 
Nagy sikere lett, igaz az autó már lekerült a tetejéről, de a virágcsokor sokáig megmarad még.

2 megjegyzés:

Rora írta...

nagyon szép... nehéz technika ez a smokkolás? Habár tudok varrni és szeretek is ilyet még nem csináltam

Moncsi írta...

Kedves Rora!
Örülök, hogy tetszik. Egyáltalán nem nehéz, sőt döbbenetesen egyszerű. Már tettem fel pár mintát a blogra, nem tudom érthető e hogyan kell csinálni ez alapján. Ha nem akkor írj bátran és adok pontos leírást lépésről lépésre ahhoz amit szeretnél elkészíteni. Egyébként a technika lényege, hogy adott pontokat kézzel kell összevarrni adott sorrendben.
Szia Moncsi