2009. szeptember 7., hétfő

Edényfogó kesztyű

Edényfogó kesztyű készítése:
(Mindenből duplán számolj.) A hozzá szükséges anyagok: két különböző színű vászon anyag, bélés anyag, hőálló anyag. Ilyen sorrenben tedd őket egymásra.

Körbe tisztázd össze az anyagokat.

Megfordítva:

Ezután tetszés szerinti öltésfajtával varrj bele mintát, azért, hogy ne csússzanak később el egymáson a rétegek.

Két elkészült darabot fektess egymással szembe:


Varrd őket össze. A hosszabbik oldalnál kezdd és ne varrd el teljesen végig

A bebújós résznél varrj rá szegőpántot körbe.



Kicsit vágj be az újjak találkozásánal, hogy jobban kiforduljon a kesztyű
Most ha már rajta a szegőpánt, varrd körbe a kesztyűt ahol még kimaradt.

Óvatosan fordítsd ki. Jó sütést, főzést vele.





2 megjegyzés:

Lizizümi írta...

Tökjó kesztyű, csak a szabásmintát hiányolom.

Moncsi írta...

Kedves Lizizümi!
Adnák én hozzá neked szabásmintát de mivel nem egyforma a kezünk mérete ezért inkább most nem teszem meg. Én egyébként elkészítettem és úgy oldottam meg, hogy a saját kenyeremet rajzoltam körbe de kb 2-3 cm ráhagyással, így lett jó nekem a méret. Ha kell akkor szívesen küldök neked szabásmintát ha ezzel tudok neked segíteni. Eddig még nem volt rá igény, de ha van akkor megoldjuk. Írj ha szükséged lenne a szabásmintára és meglesz.
Szép napot neked! Moncsi